Business support
Business support er en central del af driften og udviklingen af Bruun & Hjejle. Som medarbejder i Business support indgår du i et af syv afdelingsområder, der er fundamentale for, at vores jurister kan fokusere på deres kernekompetencer og levere den bedste rådgivning til vores klienter.
Som medarbejder i Business support arbejder du tæt sammen med nogle af landets dygtigste jurister og specialister. Du får en vigtig rolle i at understøtte forretningen, så Bruun & Hjejle kan bevare sin position som førende advokatfirma. Du bliver en del af en professionel arbejdsplads med gode sociale forhold og mulighed for en stejl læringskurve.
Business support er rådgiver, sparringspartner og serviceorganisation for den juridiske kerneforretning og spiller en vigtig rolle i den daglige drift og i udviklingen af Bruun & Hjejle. Det gennemgående samarbejde, den høje service og den gode kvalitet i arbejdet er kendetegnende for Business support. Her har du mulighed for at arbejde inden for forskellige områder: HR, IT og viden, kommunikation og marketing, sprog, køkken og service, events, forretningsudvikling, økonomi og sagsadministration.
Opgaver
Som medarbejder i Business support understøtter du forretningen inden for dit eget fagområde. Dit bidrag er værdifuldt og muliggør, at juristerne kan fokusere fuldt ud på det juridiske arbejde. Opgaver kan både være af drifts- og udviklingsmæssig karakter og afhænger af din stilling og afdeling. I HR kan du fx arbejde med rekruttering, medarbejderhåndtering og afvikling af kurser og intern undervisning, mens du i Kommunikation og marketing kan arbejde med en bred vifte af kommunikative og grafiske opgaver. I vores forretningsudviklingsteam kan du arbejde med procesoptimering, strategi- og udviklingsprojekter på tværs af forretningen, mens du i Service sikrer, at vores klienter og medarbejdere bliver mødt med topprofessionel service i særklasse. Blandt nogle af de mange projekter, vi løfter i Business support, er arbejdet med ESG og redesignet af vores interne uddannelse for jurister.
Karriereforløb
Faglig og personlig udvikling spiller en vigtig rolle for medarbejderes trivsel og motivation, og derfor er det også vigtigt for os at kunne tilbyde vores medarbejdere i Business support gode udviklingsmuligheder. Derfor har vi erstattet den traditionelle MUS med løbende dialogmøder, som afholdes 2-4 gange årligt. Dialogmøderne skal sikre at din læring er relevant, målrettet og aldrig står stille. Til dialogmøderne arbejder vi med personlige udviklingsplaner, som skræddersyes til dine behov, så du får de værktøjer og kompetencer, du har brug for. Det kan fx være i form af kurser, uddannelse eller relevante opgaver.